Nadměrná hlučnost vozidla
Projevuje se změnou hlučnosti, popřípadě rozdílem v hlučnosti mezi přímou jízdou a zatáčením vozidla.
Projevuje se změnou hlučnosti, popřípadě rozdílem v hlučnosti mezi přímou jízdou a zatáčením vozidla.
Projevuje se buď ojetím pneumatiky po stranách či středem, nebo jen po jednom okraji. Příčinou tohoto může být nesprávné huštění, špatná geometrie podvozku, nadměrné vůle v zavěšení náprav podvozku a další.
Při snaze jet rovně se vozidlo snaží neustále jet vpravo nebo vlevo.
Z vozidla, popřípadě podvozku se ozývají dříve se neobjevující zvuky.
Vozidlo má snahu nedržet stopu, popřípadě „odskakovat“ při různých režimech jízdy.
Projevuje se roztřepáním vozidla či pouze volantu při rozjídění nebo při přidání plynu.
Řízení nejde stále hladce v každé pozici zatáčení.
Projevuje se změnou hlučnosti, popřípadě rozdílem v hlučnosti mezi přímou jízdou a zatáčením vozidla.
Může být zapříčiněno špatně seřízenou geometrií podvozku.
Projevuje se neustálým pohybem volantu při jízdě.
Při brzdění se rozkmitá volant nebo celé vozidlo.